Klachtenregeling
Klachtenregeling
Bij Cunavo nemen we klachten zeer serieus. We willen dat elke klant zich gehoord en geholpen voelt. Als er iets niet helemaal naar wens is gegaan, laat het ons dan alsjeblieft weten — we doen er alles aan om je klacht snel en zorgvuldig op te lossen.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar
info@cunavo.nl.
Onze normale reactietijd is 24–48 uur.
Bemiddeling via WebwinkelKeur
Leidt jouw melding niet tot een oplossing of kom je er samen met ons niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Zij helpen gratis en onafhankelijk.
Je kunt jouw geschil aanmelden via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Mocht ook deze bemiddeling niet tot een oplossing leiden, dan heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de onafhankelijke geschillencommissie die is aangesteld door WebwinkelKeur. De uitspraak hiervan is bindend en zowel jij als Cunavo stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die voor rekening van jou als consument komen.
Vragen?
We helpen je graag. Heb je vragen over deze klachtenregeling of twijfel je over de juiste vervolgstap? Neem gerust contact met ons op via info@cunavo.nl.
Onze webshop is vriendelijk en toegankelijk voor iedereen – klik op het paarse icoon.