Vrouw zit op bank met open pakket, glimlacht terwijl ze contact opneemt via haar telefoon met de klantenservice van Cunavo.

Hallo! Hoe kunnen wij jou helpen?

Je kunt ons een email sturen of je probeert te whatsappen. Wij proberen jou zo snel mogelijk te helpen.

Veelgestelde vragen

Hoe snel reageren jullie op berichten?

We doen ons best om op werkdagen binnen 24 uur te reageren. Vaak hoor je zelfs eerder van ons, want we vinden persoonlijk contact belangrijk.

Kan ik jullie bereiken via WhatsApp?

Ja, zeker! Je kunt ons bereiken via WhatsApp tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur). Buiten deze tijden kun je gerust een bericht achterlaten; we antwoorden zodra we weer online zijn.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, maar het staat op “geleverd”. Wat nu?

Neem direct contact op via dit formulier. We starten meteen een onderzoek bij de vervoerder en houden je op de hoogte tot het is opgelost.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?

Dat kan zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op met je correcte adresgegevens.

Mijn bestelling komt uit meerdere magazijnen — wat betekent dat?

We werken met verschillende Europese magazijnen. Als je meerdere artikelen bestelt, kan het zijn dat ze apart worden geleverd, elk met een eigen Track & Trace-link. Zo ontvang je alles zo snel mogelijk.

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Op alle producten van Cunavo geldt standaard 2 jaar garantie. Gaat er binnen deze periode iets mis, neem dan contact op met de klantenservice. We beoordelen elk geval zorgvuldig om te bepalen of het onder de garantie valt. Indien sprake is van een fabricage- of materiaalfout, zoeken we samen naar een passende oplossing, zoals herstel of vervanging.

Stuur ons een berichtje!

Contact formulier

Onze webshop is vriendelijk en toegankelijk voor iedereen – klik op het paarse icoon.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.