Hallo! Hoe kunnen wij jou helpen?
Je kunt ons een email sturen of je probeert te whatsappen. Wij proberen jou zo snel mogelijk te helpen.
We doen ons best om op werkdagen binnen 24 uur te reageren. Vaak hoor je zelfs eerder van ons, want we vinden persoonlijk contact belangrijk.
Ja, zeker! Je kunt ons bereiken via WhatsApp tijdens kantooruren (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur). Buiten deze tijden kun je gerust een bericht achterlaten; we antwoorden zodra we weer online zijn.
Neem direct contact op via dit formulier. We starten meteen een onderzoek bij de vervoerder en houden je op de hoogte tot het is opgelost.
Dat kan zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op met je correcte adresgegevens.
We werken met verschillende Europese magazijnen. Als je meerdere artikelen bestelt, kan het zijn dat ze apart worden geleverd, elk met een eigen Track & Trace-link. Zo ontvang je alles zo snel mogelijk.
Op alle producten van Cunavo geldt standaard 2 jaar garantie. Gaat er binnen deze periode iets mis, neem dan contact op met de klantenservice. We beoordelen elk geval zorgvuldig om te bepalen of het onder de garantie valt. Indien sprake is van een fabricage- of materiaalfout, zoeken we samen naar een passende oplossing, zoals herstel of vervanging.
Onze webshop is vriendelijk en toegankelijk voor iedereen – klik op het paarse icoon.